Tulevan viikon (vk 12) tapahtumia

Etusivu,Tapahtumat,Tapahtumat

Tulevan viikon (vk 12) tapahtumia

To 23.3. Emäkosken koulun yhteiskunnallisen vaikuttamisen päivä, vaalipaneeli klo 10.45-12 Emäkosken koululla. Panelistina Nokina Demareilta ovat Matias Pelto ja Juho Sipiläinen

klo 12-14 on Nokian lukiolla vaikuttajapaneelin, johon on kutsuttu jokaisesta Nokian kaupungin yläkoulusta, lukiosta ja ammattikoulusta 50 oppilasta. Osa heistä on jo äänioikeutettuja. Tapahtuma järjestetään Nokia-salissa ja sinne kutsutaan nokialaisia nuoria, joilla on joitakin kytköksiä vaikuttamiseen (esimerkiksi opiskelijakunnan hallitus). Koulut kirjoittavat etukäteen kysymyksiä, jotka lähetetään paneeliin osallistuville ehdokkaille. Paneelissa Nokian Demareilta on Jonne Nurmi.

Klo 18 Pirkan opiston ja Nokian uutisten vaalipaneeli Nokia-salissa (lukiolla) klo 18. Panelistina Nokian Demareilta on  Arja Laitinen.

La 25.3. Soppatykki Citymarketilla klo 10-> kunnes 500 hernerokka-annosta on syötynä. Soppa tulee valmiina paikalle ja jako tapahtuu tykin omistajien toimesta. Kaikki mukaan jututtamaan ehdokkaita!

Klo 20.30 starttaa meidän kuntabaarikiertue ravintola Olkihatusta Koskenmäestä. Siellä vietetään tunti ja siirrytään Pepperin tietovisaan (alkaa klo 22, ilmoittautumassa pitää olla varmaan viimeistään klo 21.45). Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle haastattelemaan ehdokkaita!

Su 26.3. klo 17 Kunnallistoimikunnan ja edustajiston kokoukset