Heikkilä Nina

48-vuotias järjestöjohtaja

Työelämän asiat ovat minulle tärkeitä, SDP on puolue joka kannattaa sopimisen kulttuuria sekä työntekijöiden sananvaltaa työhön liittyvissä kysymyksissä. Jaan puolueen perusarvot, joiden mukaan jokaisella on oikeus elää omaa elämäänsä, mutta samalla vastuu kanssaihmistä ja ympäristöstä sekä yhtäläinen ihmisarvo.

Nokia on vetovoimainen, sopivan kokoinen ja uudistuva kunta. On oikea suunta, että Nokialla on investoitu palveluihin kuten mm. kouluihin, hyvinvointikeskukseen ja kirjastoon.

Laadukkaat palvelut joita kehitetään yhdessä kuntalaisten kanssa varmistavat ja lisäävät Nokian vetovoimaisuutta. Sitä voidaan edistää myös monipuolisilla, viihtyisillä asuinalueilla, kuten Kartanon alueen kehittämisellä. On varmistettava lähiliikuntapaikkojen sekä muiden liikuntapaikkojen kunnossapito ja rakentaminen. Nokialla on todella hienoja ranta-alueita, ne tulisi saada virkistyskäyttöön, sillä luonnossa oleminen rauhoittaa ja voimaannuttaa. Äitinä haluan, että meillä panostetaan edelleen Eco3 –yritysalueeseen sekä muuhun ympäristöystävälliseen liiketoimintaan. Minulle on tärkeää myös sujuva joukkoliikenne ja lähijunaliikenteen kehittäminen.

Työssäni olen paljon tekemisissä ihmisten kanssa ja matkustelen, siksi vapaa-ajallani nautin olemalla hetkessä, kuuntelen musiikkia, käyn kävelyllä tai vain hengitän. Toisaalta tykkään touhata, kotona, puutarhassa tai mökillä ja tavata ystäviäni.

Eilisestä opitaan, nykyhetkestä nautitaan ja tulevaisuus on mahdollisuus.