Lehto Roope

45-vuotias yhteisöpedagogi AMK, rakentaja

Haluan olla mukana rakentamassa yhteisöllistä, kehittyvää ja turvallista Nokiaa. Demareiden arvot ovat lähellä sydäntäni.

Nokia on kehittyvä kaupunki, jossa katsotaan tulevaisuuteen luottavin mielin. Harrastusmahdollisuudet ovat monipuolisia aktiivisten seuratoimijoiden ansiosta. Kaunis luonto on lähellä kaikkialla. Nokiasta parhaan tekevät sen asukkaat.

Erilaiset harrastuspaikat vaativat jatkuvaa kehittämistä. Uuden uimahallin rakentaminen tulee käynnistää ensi vaalikaudella. Yritys- ja asuintonttien luovuttamista pitää lisätä entisestään työpaikkojen ja verotulojen lisäämiseksi. Nokialaisten hyvinvointia tulee tukea, panostamalla mm. erilaisiin ennaltaehkäiseviin ja varhaisen tuen palveluihin.

Jos ei ole mitään isompaa rakennusprojektia meneillään, niin kesäisin pelaan golfia, sekä mökkeilen ja touhuilen Kehon siirtolapuutarhassa. Monenlaiset luottamustehtävät ja vapaaehtoistoiminta eri yhteisöissä ottavat oman aikansa. Loppuajan lapset kasvattavat isiä ihmisenä.

“Eihän tähän nyt kauan mene”

Mihin asiaan haluat vaikuttaa omalla asuinalueellasi?

Haluan työskennellä sen puolesta, että Harjuniittyyn saadaan paikallisjunalle seisake ja sen yhteyteen hyvät pysäköintipaikat eri kulkuneuvoille.