Ojala Sanna

45-vuotias terveydenhoitaja

Olen pitkään miettinyt mitä olen poliittisella kentällä ja päädyin demareihin, koska tasa-arvoisuus, yhdenvertaisuus ja ennen kaikkea se, että kaikista pidetään huolta ovat toiminnan punainen lanka. Toimin seurakuntavaltuustossa nyt 2. kautta. Meidän ryhmän edustajana ja sitä kautta olen päässyt tutustumaan päätöksentekoon. Olen asioihin perehtyvä, kysyvä ja aina valmis keskustelemaan.
Itse haluan olla vaikuttamassa siihen että Nokialla julkiset palvelut kuntalaisille pysyvät edelleen ja ovat laadukkaita. Aion tuoda päätöksentekoon näkemystä ennaltaehkäisevien palveluiden merkityksestä, vaikuttavuudesta ja taloudellisuudesta.

Kasvava kaupunki, joka mahdollistaa monipuolista harrastamista, on hyvät palvelut ja luonto.

Toivoisin että yli palvelualueiden tehtäisiin rohkeammin yhteistyötä. Nähtäisiin mahdollisuus yhdessä tekemiseen. Tästä on jo hyvä esimerkki vapaa-aika palveluiden liikuntaneuvonta, jota tapahtuu yhteistyössä perusturvapalveluiden kanssa.

Kotityöt, lasten kasvattaminen ja heidän kuskaaminen harrastuksiin on päätyö vapaa-ajalla. Jos ehdin niin menen mielelläni metsään marjastamaan ja sienestämään, uin järvessä sekä luen. Nyt olen vihdoin uskaltautunut kutomaan villasukkia.

Peruna kerrallaan.